khoda joon slm b roye mahet
khoda joon slm b roye mahet
نگارش در تاريخ سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, توسط mehdizade

 

به مجرد خونه اجاره نمیدن
به مجرد مسکن مهر نمیفروشن
به مجرد وام ازدواج نمیدن
یه دفه به مجرد زن هم ندید هم خیال خودتونو راحت کنید هم خیال ما

.

.

به نظر من توی این بازیهای ایرانی ...
موقع سوختن ، جای game over
بنویسن «ر ی د ی!» خعـــلی بهتره
هم بومیه ، هم منظور رو بهتر میرسونه

.

.

اینجوری که داریم پیش میریم چند وقت دیگه باید به دخترا بگیم : مگه پسری که ابروهاتوبرداشتی ؟

.

.

امروز حساب کردم دیدم به طور میانگین روزی بین 100 تا 150 دختر بهم مسیج میدن واسه دوس شدن . . .
ینی کور شم اگه بخوام دوروغ بگم
 

 اوه . . . خدایا :/چرا همه جا تاریک شد؟

چراغارو کی خاموش کرد؟.!!!!!! :OOOOO :(((((((( :| :| 

 

.

.

تو دوره راهنمایی کلاس مدرسه ما پنجرههای بزرگی داشت که به حیاط باز میشد تقریبا عادت کرده بودیم زنگ که میخورد به جای در از پنجره میپریدیم بیرون یک روز که خیلی هم عجله داشتم منتظر بودم که زنگ بخوره به محض اینکه زنگ خورد و معلم از کلاس پاشو گذاشت بیرون کیفم رو از پنجره انداختم تو حیاط و پشت سرش هم از پنجره پریدم بیرون....
چشمتون روز بد نبینه دقیقا روی کمر ناظم فرود اومده بودم....
در کسری از ثانیه کیف رو برداشتم و فرار کردم....
فرداش از دوستام فهمیدم که کیفم خورده تو سر ناظم بدبخت ، عینکش افتاده خم شده عینکش رو برداره که من پریدم روش....
شانس اوردم نفهمید من بودم.....

.

.

ﺍﺯ ﺗﯿﻢ ﻣﻠﯽ ﻭﺍﻟﯿﺒﺎﻝ ﺧﻮﺍﻫﺸﻤﻨﺪﯾﻢ ﻓﻌﻼ ﺍﻭﻝﻧﺸﻪ،
ﺑﻮﻕ ِ ﻣﺎﺷﯿﻨﻡ ﺳﻮﺧﺖ

 

4jok.com منبع:

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: