اطلاعیه!!!
khoda joon slm b roye mahet
khoda joon slm b roye mahet
نگارش در تاريخ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, توسط mehdizade

از کلیه دوشیزگان قد بلند و زیبا رو واجد شرایط  زیر تقاضا داریم تقاضانامه ها و رزومه های

خود را جهت ربودن  دل بنده به صورت پیغام در قسمت نظرات قرار دهند.

بدیهی است پس از انجام بررسی های کامل  نام افراد دارای صلاحیت به وسیله همین تریبون

اعلام خواهد شد

نکته: ما تو کارمون پارتی بازی نداریم . یعنی لطفا از قرار دادن پول نقد در نامه یا

پیغام خود بپرهیزید و هی نگید ما فامیل فلانی هستیم.

شرایط پذیرش:

1. سن بالاتر از 18 و پایین تر از 22 باشد

2.قد کمتر از 165 و بیشتر از 175 نباشد

3.افراد خیلی ترکه ای و زیادی چاق قابل پذیرش نیستند

(چون من حوصله رزیم چاقی و  کلاس لاغری ندارم)

4.هر وقت من خواستم میریم هر رستورانی که من گفتم.

ابگوشت   کوفته   کله پاچه و میرزاقاسمی دوست دارم

5.اهل کادو خریدن و هر روز لاو ترکوندن نیستم

6. اگه خدای نکرده  زبونم لال  خدا اون روزو نیاره که

ازدواج کردم و وبال گردنم شدی  مامانم اینا و مامانت اینا نداریم. خوشم نمیاد

7.عمرا نفقه بدم.چهارده تا هم بیشترم مهر نمی کنم

8.باید یه جایی  کار کنی. یه کاری واسه عصر من گیر میاری

چون حوصله مسافر کشی و رانندگی ندارم

9. بابات باید پولدار باشه  تا من در صورت لزوم بتونم بتیغمش

10.پول اضافی ندارم بابت پوشک کامل بچه بدم .

میری کهنه و لاستیک میخری خودت می شوری

11.به مامانت میگی سیسمونی خوب بیاره

12.باید خوشگل باشی  چون پول واسه لوازم ارایش نمی دم

13.موهای خرمایی و مشکی رو ترجیه میدم

14.موهای وزوزی نباید داشته باشی چون نرم کننده های ایرانی شیشه ای

ده هزار تومن شده

15.نباید ورزشکار باشی چون قدرتت خیلی زیاد میشه!

16.اگه سر کار بری یا کار داشته باشی نباید دیر تر از 5 خونه باشی

17.باید فال قهوه بلد باشی چون من دوست دارم

18.مانتوی تنگ نمی پوشی

19.دوستات رو هم هر روز نمیاری خونه فهمیدی!

20.یه ماشین ظرف شویی هم قاطی جاهازت میاری

دوست ندارم پوستم خراب شه

21.لازم نیست واسه یه خونه 50 متری جاهاز خونه

200 متری بیاری

22.من مبل تخت خواب شو دوست دارم

 

حالا در خدمتم

.

.

.

.

به نظر شما شرطی مونده؟

 



نظرات شما عزیزان:

3p
ساعت1:39---1 تير 1392
linkidamet dustam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: