khoda joon slm b roye mahet
khoda joon slm b roye mahet
نگارش در تاريخ یک شنبه 2 تير 1392برچسب:, توسط mehdizade

برای دوست داشتنت  

 

محتاج دیدنت نیستم . . .

اگرچه نگاهت ارامم می کند

محتاج سخن گقتن با تو نیستم . . .

اگرچه صدایت دلم را می لرزاند

محتاج شانه به شانه بودنت نیستم . . .

اگرچه برای تکیه کردن شانه ات محکم ترین و قابل اطمینان ترین است

دوست دارم بدانی حتی اگر کنارم نباشی . . .

باز هم نگاهت می کنم . . .

صدایت را می شنوم . . .

و به تو تکیه می کنم.

 

همیشه با منی و همیشه با تو هستم هر جا که باشی.



نظرات شما عزیزان:

بنده ی خدا
ساعت22:50---2 تير 1392
سلام این پیامو امروز تو یکی از وبلاگا دیدم منم بهش عمل کردم.. این پیام مال من نیست ولی بخونیدش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.ممنون.....
پاسخ:khob k chi! nakonid ein kararo


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: