khoda joon slm b roye mahet
khoda joon slm b roye mahet
نگارش در تاريخ دو شنبه 3 تير 1392برچسب:, توسط mehdizade

اونقدری که من واسه شستن فرشهای خونه پارو زدم
واسه کشتیه تایتانیک پارو زده بودم الان غرق نمیشد

.

.

اقا تو برنامه سمت خدا یه اتفاقی افتاد که من از خنده روده بر شدم :
کارشناس برنامه : من یه داستان از امام حسین عرض کنم
مجری : دوستان میگن که کمتر از دو دقیقه وقت داریم
کارشناس : میخواید "حلزون" پخش کنید ؟
انصافا دمش گرم کلی خندیدم

.

.

استاد: کی درسو نفهمید :)
دانشجو: استاد من نفهمیدم :(
استاد :میخاستی گوش کنی :؟
دانشجو :پدسگ
استاد: چی گفتی
دانشجو: میخاسی گوش کنی:))))))))))))))))))))))))))))))). 

.

.

جومونگ نیاد انتقام باخت کره رو ازمون بگیره جمیعا بلند صلوااااااااااااااااااات

.

.

قبول دارين ضد حال ترين و مزخرف ترين جمله اي كه ادم ميتونه بشنوه اين جمله اس
دستگاه مشترك مورد نظر خاموش ميباشد.
the mobile set is off

 

منبع:4jok.com



نظرات شما عزیزان:

negin
ساعت22:44---3 تير 1392
سلام وبلاگ تقریبا بامزه ای داری...!دوس داشتی همو لینک کنیم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: